Verificatie van e-mailadres klantsysteem

Wanneer u zich als nieuwe klant heeft aangemeld of een wijziging heeft aangebracht van het bij ons geregistreerde e-mailadres dan wordt er standaard een verificatie e-mail verzonden.
Het e-mailadres dient namelijk door u te worden geverifieerd voordat het klantsysteem door u in gebruik genomen kan worden.

Mocht u deze verificatie e-mail niet ontvangen hebben dan kunt u deze bij ons telefonisch of per email opvragen. Om telefonisch contact op te nemen dient u te bellen naar onze support afdeling 0880284710 of per e-mail via support@denit.nl.

 

Gerelateerde artikelen

Overname diensten (Contract Overname)

Voor het overdragen van diensten (Servers, Domeinen, Hostingpakketten e.d.) of wanneer uw...

Wat is mijn contractdatum?

Uw contractdatum is terug te vinden op uw factuur. Onder het kopje “Omschrijving” vindt u de...

Adreswijziging

Uw NAW-gegevens kunt u eenvoudig wijzigen binnen uw klanten-portal.U logt hiervoor in via het...

Inloggegevens opvragen van uw hostingpakket

Om uw logingegevens voor uw hostingpakket (Plesk en FTP) op te vragen kunt u naar de server toe...

Wat is de wet koop op afstand?

Als u via internet of per e-mail iets bestelt geldt daarop de Wet koop op afstand.Deze wet...