Wanneer u ingelogd bent in uw Hosted Exchange omgeving klikt u onder 'Exchange' op 'Mailboxes'.
Klik vervolgens op 'New Mailbox'
U komt dan uit op onderstaande pagina:
Laat 'New User' aangevinkt staan en vul alle gegevens in van de persoon of afdeling die de mailbox in beheer gaat nemen.
Vul bij het veld 'Password' een nieuw wachtwoord in, LET OP het wachtwoord moet voldoen aan onderstaande eisen:
1) Minimaal 7 karakters lang
2) Het wachtwoord moet minimaal 1 cijfer bevatten
3) Het wachtwoord moet minimaal 1 niet alfanumeriek teken bevatten (bijv. !#$-)
Vul hetzelfde wachtwoord opnieuw in bij 'Confirm Password'.
Laat verder alle gegevens zoals deze al vooraf ingesteld staan.
Pas bij 'Mailboxplan Name' selecteert u de mailbox grootte die u bij ons besteld heeft en klikt u vervolgens op 'Create Mailbox'.
De mailbox is succesvol aangemaakt.
Om de mailbox te kunnen bekijken en te beheren klikt u in uw control panel weer op 'Mailboxes' onder 'Exchange'.