Spamfiltering

Op onze Linux/PHP servers heeft u de mogelijkheid om binnen Plesk de anti-spam-software te gebruiken. De instellingen van dit spamfilter zijn, door u, per e-mailadres in te stellen; u kunt bijvoorbeeld zelf een black- of whitelist opstellen. Deze mogelijkheden vindt u in Plesk onder het knopje 'mail' en vervolgens het e-mailadres waarvoor u het spamfilter wilt instellen.

Bij onze Windows/ASP hostingpakketten is dit niet mogelijk.

Naast deze optie heeft u ook nog de optie om te kiezen voor onze Spamfilter cluster. We hebben een aantal servers speciaal ingericht om zoveel mogelijk spam te onderscheppen. De specifieke inrichting van dit cluster zorgt voor een hogere onderscheppingskans dan het op de hostingservers geïnstalleerde spamfilter. Standaard wordt uw e-mail niet door dit mailcluster gescand. Mocht u gebruik willen maken van deze service dan kunt u dit aanvragen door contact op te nemen met onze afdeling Support door te mailen naar support@denit.nl of te bellen met 088-0284710.

Een uitgebreidere uitleg over de werking van dit Spamfilter vindt u hier.

Gerelateerde artikelen

Wat is Plesk?

Plesk is een beheerprogramma waarmee u uw website, mailaccounts en databases kunt instellen en...

Inloggegevens opvragen van uw hostingpakket

Om uw logingegevens voor uw hostingpakket (Plesk en FTP) op te vragen kunt u naar de server toe...

Default pagina

Wanneer u uw website wilt benaderen via het IP adres wordt de Plesk default pagina getoond. Dit...

Hoeveel ruimte heeft elke mailbox?

De grootte is afhankelijk van het pakket. Standaard wordt er een quota ingesteld dat gelijk is...

Wanneer mailbox-functie aan- of uitzetten

Deze handleiding beschrijft de stappen die u dient te nemen om een mailbox uit te schakelen in...