Hosted Exchange: Account instellen

Zorg ervoor dat u bent ingelogd in de Hosted Exchange omgeving.
Hoe u dit kunt doen vindt u hier terug: Inloggen in de Control Panel



Klik op "Hosted Organizations" om uw mailboxen aan te maken en te beheren.



Klik vervolgens op "de domeinnaam" zoals hierboven in het voorbeeld "jouweigenwebsite.nl" wordt weergegeven.

U komt nu terecht in de beheerinterface.



Hier kunt u de volgende acties uitvoeren:

• Aanmaken van users
• Aanmaken van mailboxen
• Aanmaken van adressenlijst (Contacts) - Dit is een algemene adressenlijst waar alle gebruikers gebruik van kunnen maken
• Aanmaken van distributielijsten - Dit zijn algemene distributielijsten waar alle gebruikers gebruik van kunnen maken
• Overzichten/statistieken raadplegen over gebruik
• Aanmaken van BlackBerry Users (indien deze dienst apart wordt afgenomen)

Gerelateerde artikelen

Hosted Exchange: POP verbinding

Het is niet mogelijk om een POP verbinding op te zetten naar een Hosted Exchange mailbox.

Hosted Exchange: Webmail adres

Het webmail adres voor Hosted Exchange is: Hosted Exchange 2010 - oude...

Hosted Exchange: Aanpassen account gegevens

In dit artikel leggen wij u uit hoe u vanuit uw Hosted Exchange omgeving uw account gegevens kunt...

Hosted Exchange: Windows 8 Mail configureren

Om uw Hosted Exchange pakket in te stellen in de mailcliënt van Windows 8 kunt u de onderstaande...

Hosted Exchange: Out Of Office geeft foutmelding

Wanneer de Out Of Office in Hosted Exchange niet werkt en de melding:"De instellingen voor...